Clipul Necastigator


In campania noastra, “Aruncam cu folos”, punctele forte au fost spotul si Muzeul Electrocasnicelor Vechi. Clipul prezinta un obicei de nunta importat de la americani - something old, something new, something borrowed and something blue - si posibilitatea de a “importa” si obiceiurile legate de reciclare. Se adresa mai degraba publicului tanar, pentru care a devenit deja obisnuinta sa faca asemenea cadouri la nunti. Pentru publicul intre 35-50 de ani am ales sa folosim Muzeul, un loc unde puteau sa isi aduca obiectele vechi de care se simteau atasati, sa le puna o eticheta cu o mica istorie - cand a fost cumparat obiectul, cand s-a stricat etc - iar la final se acordau trei premii pentru cele mai vechi electrocasnice functionale. In cazul muzeului, sloganul a fost: Nu-ti face muzeu in debara! Recicleaza! Printul a fost destul de usorde realizat, avand in vedere ca in fiecare boxa/debara sunt cativa “monstri sacri” ai tehnologiei anilor 60-70.

Un comentariu:

  1. daca textul ar fi "taiat" de niste imagini si impartit in paragrafe, ar fi mai usor de parcurs si articolul cu clipul de aici.

    RăspundețiȘtergere