O mica Vacanta!


Dragele mele, poate ati observat o mica intrerupere a activitatii mele pe blog, este justificata! Sunt in Paphos (Cipru), imi fac vacanta de 1 mai dar cu putin timp inainte, de ce... pentru ca de 1 mai trebuie sa fiu acasa, sa petrec la mare, de ce nu poate chiar in Vama, pe scurt sa am timp pentru mine si pentru gandurile mele. Este o vreme grozava aici, oameni foarte amabili, romani peste tot. Ma bucur si de ceva shopping, nu tocmai cu cap. Preturile aici sunt cam maricele, la cosmetice. Am gasit un singur supermarket care tinea tot felul de cosmetice la preturi acceptabile, oferte de 1+1. Chiar si asa parca nu m-am indurat sa ma rasfat. In plus, am avut grija sa car cu mine o cutie mare pentru cosmetice, de la Oriflame. Ori cu atat aer curat, mare si privelisti frumoase, cosmeticele mi-au fost ultima preocupare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu